Najlepsze profesjonalne antyradary i antylasery

Escort 9500ci, 8500ci czy Beltronics STi-R+

Escort 9500ci, 8500ci czy Beltronics STi-R+

Na oficjalnym forum Escorta US (http://escortradarforum.com) poruszono kwestię europejskiej wersji Escorta 8500ci oraz Escorta 9500ci.

– która do tej pory nadal nie pojawiła się na rynku.

Głos w dyskusji zabrał oficjalny przedstawiciel Escorta, poniżej jego wypowiedź (oryginalna)

 

I think that I am courageous enough to tackle this 

First, Escort Inc sell detectors under the Beltronics brand name too.

 

The Passport 9500ci and Beltronics STi-R Plus are nearly the same in performance and features. The main differences are that the laser shifters are optional on the STi-R Plus and the STi-R Plus has Ka band segmenting (International version also has K band segmenting) and RDR toggle, Radar Detector Rejection. These features (look at them all!) give the STi-R Plus a boost in alert reaction time over the 9500ci. They both use the same camera database and have the same GPS features. The STi-R Plus also has a radar deactivation mode to completely deactivate the detector portion of the system in case your vehicle is searched.

 

I highly recommend the STi-R Plus Intl over the 8500ci Plus. The STi-R Plus (and 9500ci) uses our patented M3 antenna which is undetectable to police radar detector detectors. The 8500ci Plus uses our M4 antenna that is detectable and it doesn’t offer the extreme detection range of the M3.

Official Escort Rep

Aby lepiej zrozumieć sens wypowiedzi, poniżej przetłumaczona treść wiadomości:

(… padają pytania odnośnie m.in różnic między modelami)
Odpowiedź:
Myślę, że odważę się zabrać głos 😀
Po pierwsze, Escort Inc sprzedaje również wykrywacze także pod nazwą Beltronics (z uwagi na to iż Escort i Beltronics to dwie marki handlowe jednej korporacji)
Antyradary Passport 9500ci i Beltronics STi-R Plus są prawie identyczne pod względem wydajności i funkcjonalności.
Główne różnice to takie, iż głowice blokujące lasery (jammery) są opcjonalnie w STi-R Plus.
STi-R Plus posiada segmentację pasma Ka, wersja międzynarodowa posiada również segmentację pasma K oraz funkcję RDR czyli odrzucanie fałszywych alarmów, których źródłem są tanie antyradary (Te cechy możesz zobaczyć na oficjalnej stronie Beltronics.com ) to powoduje wcześniejszą reakcję powiadamiania o zagrożeniach w STi-R Plus niż w wypadku Escorta 9500ci.
Oba modele używają tej samej bazy danych o zagrożeniach i posiada te same funkcje GPS.
STi-R Plus posiada również tryb dezaktywacji antyradaru, aby całkowicie wyłączyć funkcję detektora w przypadku, gdy pojazd jest przeszukiwany.
Gorąco sugerowałbym STi-R Plus Intl zamiast Escorta 8500ci Plus.

STi-R Plus (i 9500ci) wykorzystuje opatentowaną antenę M3, która jest niewykrywalna dla policyjnych detektorów wykrywaczy radarów.

Escort 8500ci Plus wykorzystuje naszą antenę M4, która jest wykrywalna przez wykrywacze radarów i nie oferuje tak dużego zasięgu wykrywania jak w przypadku anteny M3.

Link do źródła
Warto również nadmienić iż głowice blokujące lasery w modelu Escort 9500ci są starego typu i nie zapewniają ochrony w Polsce