Najlepsze profesjonalne antyradary i antylasery

AntyLaser G9RX – 2G

AntyLaser G9RX – 2G

AntyLaser (Antilaser) G9 – jammer wyposażony w dwie głowice laserowe.
Ten model jest przeznaczony do ochrony większości pojazdów średniej wielkości.

AntyLaser (Antilaser) G9 jest wielozadaniowym systemem laserowym o funkcjach, które każdy kierowca z pewnością doceni.

Tu kupisz AntyLaser G9 – 2G z natychmiastową wysyłką

 

Antylaser G9rx jest czujnikiem parkingowym. Składa się z elementów spełniających standardy militarne i został tak zaprojektowany by zapewnić bezpieczeństwo Tobie, i Twojemu pojazdowi przy parkowaniu oraz podczas jazdy.

Darmowa wysyłka

program wymiany

W odróżnieniu od zwykłych diod LED pracujących w podczerwieni – Antylaser G9 wykorzystuje diody laserowe, które są wykorzystywane także w dalmierzach laserowych klasy militarnej oraz w policyjnych laserach służących do pomiaru prędkości.

Moc diod laserowych jest sto razy większa od mocy zwykłych diod LED. G9rx wykorzystuje najnowszą technologię wykrywania laserów, która znacząco podnosi czułość w stosunku do innych dostępnych na rynku produktów, ma większą precyzję, odporność na zmiany temperatury oraz odporność na oślepiające światło, np. podczas słonecznych dni.

 

NAJLEPSZY WG TESTÓW GUYS OF LIDAR
 

 

AntyLaser G9 pracuje w paśmie 905nm. Nieprzerwanie emituje on sygnały laserowe i rozpoznaje ich odbicia od przeszkód – informując o tym użytkownika. Dzięki zaawansowanym algorytmom G9 potrafi odróżnić swoje sygnały od sygnałów innych źródeł laserowych

Gdy G9 wykryje laser (czyli. „interferencję”) próbuje w 100% zachować swoją wydajność (czyli „blokuje”) – wcześniej rozpoznaje jaki to jest laser i wybiera algorytm blokowania – unikalny dla każdego znanego mu lasera.

Dzięki temu G9rx nie wywołuje błędów informujących o próbie blokowania lasera.
W odróżnieniu od Laser Interceptor-a nie wywołuje błędów pośrednio informujących o blokowaniu (błąd E48 w TraffiPatrol XR).
G9rx w przeciwieństwie do konkurencji bez problemu blokuje TruSpeed 2.

Warto również wspomnieć iż głowice Antylasera G9 są najmniejsze na rynku.

Pełną listę blokowanych laserów, testy oraz dokładny opis pracy urządzenia można znaleźć w innych sekcjach naszego serwisu.



Antylaser G9RX – wykrywa i blokuje wszystkie lasery używane na świecie w tym i Europie i Polsce.

W przeciwieństwie do konkurencyjnych jammerów – jako jedyny nie wywołuje żadnych błędów o próbie blokowania.
Z powodzeniem przetestowaliśmy go m.in. na:

  • LTI – Marksman 20.20, Multalaser
  • LTI – UltraLyte, LR, 100, 100LR, 200, 200LR, Compact, LRB
  • Redflex – Lasercam, Lasercam NT
  • Jenoptik – LaserPatrol
  • Jenoptik – Laveg, Video-Laveg
  • Multanova – StarLaser
  • Robot – TraffiPatrol, V
  • Sagem – MestaLaser
  • Sagem – EUROLaser
  • Truvelo – Lidar, D-Cam
  • Kustom – ProLaser I
  • Kustom – ProLaser II
  • Kustom – ProLaser III
  • Kustom – Pro-Lite
  • Kustom – LaserCam II
  • Riegl – LR90-235
  • Stalker – LZ-1
  • Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
  • Cleartone – Stealth SpeedLaser
  • Fama – famaLaser II
  • Fama – famaShot III
  • Traffic Observer – LMS 291/221/04/05
  • NJL Kft – SCS-101/SCS-102
  • Robot – TraffiPatrol XR
  • Riegl – FG21-P
  • LTI – TruSpeed
  • LTI – TruSpeed 2
  • LTI – TruCam
  • Vitronic – PoliscanSpeed
  • Camea – Unicam section control
  • Unipar – SL700
  • RedSpeed – SpeedGuard

 

Cechy wyróżniające G9 na tle konkurencji:

• wykrywa i blokuje lasery Truespeed

• obecnie jedyne urządzenie na rynku, które blokuje Truespeed 2 (AntiJAM) oraz Trucam

• obecnie jedyne urządzenie blokujące Traffic Observer

• w odróżnieniu od jammerów ZR4, Blinder i wielu produktów z Azji nie wywołuje w laserach, szczególnie produkcji europejskiej, informacji o blokowaniu przez aktywny jammer

• wykorzystuje LASEROWE diody (konkurencja zwykle używa diod LED)

• G9 posiada zaawansowany system regulacji napięcia zasilania, który umożliwia pracę w zakresie napięć wejściowych 10V ÷ 17V (konkurencja zwykle osiąga pełną wydajność przy zasilaniu 14,5V lub większym)

• AL G9 używa algorytmów zależnych od wykrytego lasera. Konkurencja używa algorytmów uniwersalnych, które mogą prowadzić do sygnalizowania tego przez laser oraz do problemów z ochroną pojazdu

• AntyLaser zawsze był liderem na rynku – jako pierwszy oferował ochronę przed Truspeed2, Riegl FG21, Traffic Observer, Laser Atlanta Stealth i innymi

• G9 i jego poprzednicy oferowali pełną funkcjonalność jako czujnik parkingowy. AntyLaser był pierwszym produktem oferującym tą funkcjonalność. Ciągle przoduje na rynku wielofunkcyjnych urządzeń laserowych.

• G9 może być także używany, do zdalnego otwierania bram lub aktywacji świateł (przy dokupieniu dodatkowego modułu wykonawczego)

• AL G9 posiada wszystkie wymagane certyfikaty oraz certyfikaty opcjonalne, np. CE, homologację E25, Klasa lasera, RoHS – dzięki temu nie występuje niebezpieczeństwo problemów z ubezpieczeniem przy wypadku auta wyposażonego w G9

• Głowice G9 są dużo mniejsze od głowic rozwiązań konkurencyjnych (50mm x 40mm x 20mm). Dzięki temu łatwiej jest je zamontować. Dodatkowo jedna głowica G9 posiada nie podobną lub nawet większą wydajność niż dwie głowice konkurencji.

• Dzięki użyciu 4 diod odbiorczych G9 oferuje dużo większą wydajność pod większymi kątami pracy (ok. 12° w poziomie oraz ok. 12° w pionie)  dla porównania konkurencja zapewnia tylko ok. 6° w poziomie i ok. 3° w pionie. Jest to bardzo ważny parametr przy pomiarze laserem, np. z kładki czy wiaduktu nad drogą.

• G9 jest objęty dwuletnią gwarancją

• AL G9 jest objęty ochroną patentową

TESTY !

Antylaser G9 (Antilaser) vs Kustom Prolaser 3

Antylaser G9 (Antilaser) vs LTI UltraLyte LR100
http://www.youtube.com/watch?v=E3DyFSg18R0

Antylaser G9 (Antilaser) vs LTI TruCAM

 

Więcej testów z Antylaserem G9 znajdziesz w kategorii TESTY – Zapraszamy!

Zobacz przykłady instalacji AntyLaser G9



Pozostaw odpowiedź