Najlepsze profesjonalne antyradary i antylasery

Beltronics STi-R Plus

Beltronics STi-R Plus

Szanowni Państwo, chcielibyśmy przedstawić najnowszy antyradar STi-R Plus, renomowanej firmy Beltronics, w specjalnej wersji na Europę i Polskę.

Beltronics posiada 80% wszystkich patentów w dziedzinie wykrywania radarów oraz laserów.
Jest to firma, która ma dziesiątki lat doświadczenia w tworzeniu antyradarów najwyższej klasy.

Podczas swojej historii wielokrotnie była pierwsza w przekraczaniu kolejnych barier technologicznych ustawianych przez producentów urządzeń pomiarowych.

Beltronics STi-R Plus to jedyny model rozdzielny dostępny na naszym rynku, który posiada poszerzone pasmo K !
Dzięki temu pokrywa 100% zakres mierzenia ISKRY  sprawdź szczegóły -> LINK

 Uwaga! Beltronics STi-R Plus posiada lepsze parametry wykrywania od każdego dostępnego na rynku rozdzielnego wykrywacza radarów (z Escort 8500Ci Euro oraz Escort 9500Ci włącznie).

Antyradar, którego klienci i rynek oczekiwali.

Darmowa wysyłka

To połączenie wszystkich dotychczasowych osiągnięć w zakresie wykrywania radarów i laserów:

  • niewykrywalności przez detektory antyradarów (zwane dalej RDD)
  • eliminacji fałszywych alarmów
  • wykorzystania odbiornika GPS wyposażonego w aktualną bazę punktów pomiarowych w Polsce i Europie
  • możliwości aktualizacji oprogramowania przez USB
  • możliwość awaryjnego wykasowania funkcji wykrywania
  • dzięki selekcji pasma K – aktywny tempomat w Twoim samochodzie to żaden problem

– wszystko to w jednym urządzeniu.

To produkt oparty na wieloletnim doświadczeniu klientów a nie gadżet wyposażony w zbędne lub nieprzemyślane funkcje.

Tu kupisz Beltronics STi-R Plus z natychmiastową wysyłką

Tu porównasz model STIR+ z innymi antyradarami

 

Beltronics STi-R Plus, to produkt zbudowany na platformie M3R, która jako pierwsza i jedyna oparła się detektorom antyradarów SPECTRE RDD.

Opatentowana technologia TOTALSHIELD, pozwala w 100% uniknąć wykrycia przez wszystkie wykrywacze antyradarów
(w tym VG-2,VG-4,Spectre I,II,III,IV,IV+), oraz dzięki zredukowanej do minimum emisji promieniowania mikrofalowego na poziomie białego szumu tła, pozwoli uniknąć wykrycia przez urządzenia RDD, skonstruowane w przyszłości.

NOWOŚĆ !!!
STiR Plus oferuje teraz wąskie pasmo K

wykrycie wszystkich radarów impulsowych z jeszcze większej odległości

Beltronics STi-R Plus zapewnia 3 stopniowy system zabezpieczeń przed wykryciem:
1) Ochrona w 100% przed elektronicznym wykryciem przez urządzenia RDD (Spectre funkcjonują np. w Niemczech, Francji, Belgii, Holandii, Hiszpanii lub Szwajcarii, gdzie kary za posiadanie urządzenia są od mandatu i konfiskaty antyradaru, po karę więzienia i konfiskatę pojazdu.) Czy pojawią się u nas, czy nasz Kodeks Drogowy się nie zmieni?

2) Dyskretny montaż i w pełni funkcjonalną obsługę, bez konieczności chowania antyradaru w celu ochrony przed kradzieżą lub zauważeniem przez funkcjonariuszy policji,

3) Neutralizacja funkcji wykrywania i pozbywania się oprogramowania za pomocą kombinacji klawiszy,
dzięki czemu nasz antyradar staje się zwykłym legalnym urządzeniem GPS.

Antryradar Beltronics STi-R Plus posiada:

•    dwie anteny, specjalnie zaprojektowane w technologii Dual LNA, posiadające niskoszumowe wzmacniacze sygnału. Dzięki czemu antyradar, dysponuje zwiększonym do maksimum zasięgiem wykrywania pasm radarowych X, K, Ka. Dodatkowo posiada oddzielne wąskie (ang. narrow) pasmo Ka, podzielone na 10 segmentów. W Polsce i Europie używane są tylko 2 segmenty dla fotoradarów Multanova 6F oraz Ramer 7/7A i Ramer AD9. Pozostałe 8 segmentów jest w pełni gotowe do użycia w przypadku pojawienia się nowego radaru. Wyłączenie zbędnych segmentów dodatkowo zmniejsza ilość fałszywych alarmów.

•    odbiornik laserowy zintegrowany z anteną, posiadający 4 segmenty optyczne do wykrywania laserów, nawet jeśli jest to wiązka rozproszona. Dzięki zewnętrznemu montażowi antyradar ten, nie jest narażony na zmniejszenie czułości przez szybę oraz jest umiejscowiony dokładnie tam, gdzie celuje funkcjonariusz obsługujący laser.

•    procesor z opatentowanymi technologiami  Digital Signal Processing i Scaning Frequency Discriminator. Nadchodzący sygnał jest cyfrowo przetwarzany i analizowany pod kątem jego pochodzenia tak, aby użytkownik był powiadamiany tylko o realnych zagrożeniach. Dzięki czemu jazda nie jest męcząca a każdy alarm jest przez kierowcę dobrze interpretowany, bez konieczności zastanawiania się czy to był fałszywy sygnał,

•    Odbiornik GPS wraz z aktualną bazą danych na Polskę i Europę o stałych punktach pomiaru z możliwością bezpłatnej aktualizacji przez Internet. Baza GPS umożliwia ostrzeganie także przed metodami pomiarowymi, które nie wysyłają żadnego promieniowania radarowego lub laserowego – dzięki temu STi-R Plus daje najpełniejszą możliwą ochronę przed zagrożeniami.

•    Alfanumeryczny wyświetlacz LED o wysokim kontraście. Posiada sensor do automatycznego dostosowania jasności oraz możliwość ręcznego doboru jasności wraz z całkowitym jego wygaszeniem np. w nocy,

•    Głośnik do ostrzeżeń o zagrożeniach i informacjach o punktach pomiaru POI. Posiada duży zakres regulacji siły głosu oraz czyste i łatwo rozróżnialne dźwięki o zagrożeniach. Dodatkowo głośnik służy do podawania wyraźnych komunikatów dźwiękowych w czystym języku angielskim nie mającym nic wspólnego z łamaną angielszczyzną używaną w namiastkach antyradarów pochodzących z Azji.

•    Panel do kontroli wszystkich funkcji antyradaru. Wygodny do zamontowania w dowolnie wybranym przez użytkownika miejscu.

•    Interfejs centralny do podłączenia wszystkich składników antyradaru w jednym miejscu, korzystający z jednego zasilania. Interfejs posiada również możliwość wyciszania radia, podłączenia dodatkowo urządzenia blokującego lasery (antylaser) oraz specjalne złącze USB i przenośny moduł do aktualizacji oprogramowania, bazy danych GPS bez konieczności demontażu któregokolwiek ze składników.

 

 

Antyradar Beltronics STi-R Plus posiada następujące funkcje:

1. Tryby czułości:

•    Highway – maksymalny zasięg wykrywania na wszystkich pasmach radarowych oraz laserowym. Ta opcja szczególnie polecana jest poza miastem. Daje olbrzymi zapas w wykrywaniu radarów, ale również posiada wsparcie w filtrowaniu fałszywych alarmów i możliwość korzystania z funkcji GPS.

•    Autoscan – zapewnia dobrze wyważony kompromis pomiędzy czułoścą antyradaru a eliminacją fałszywych alarmów. Opcja ta używa wszystkich dostępnych algorytmów eliminacji fałszywych alarmów inteligentnie filtrując sygnał od automatycznych czujników do otwierania drzwi lub innych źródeł promieniowania mikrofalowego, które nie służą do pomiaru prędkości. Ustawienie szczególnie polecane w mieście, gdzie coraz częściej spotyka się w pobliżu stacji paliw, ukryte fotoradary pracujące w tym samym paśmie radarowym, co czujniki od automatycznych drzwi. Dodatkowo opcja ta automatycznie dostosowuje czułość do prędkości pojazdu i również daje możliwość z korzystania z funkcji GPS.

•    City oraz City NoX – to dwa tryby typowo miejskie, dla miejsc gdzie wyjątkowo dużo nagromadzonych jest automatycznych drzwi. W praktyce bardzo rzadko używane przy wysokiej wydajności Autoscan i GPS, ale również i takie są zawarte w oprogramowaniu.

2. Funkcje GPS:

•    GPS on/off – załączanie i wyłączanie odbiornika GPS i wszystkich funkcji używających GPS.

•    Mark – oznaczanie podczas przejazdu punktów pomiaru w dowolnie wybranym przez nas miejscu z podziałem na kategorie: Pomiar prędkości (SpeedTrap), Fotoradar (SpeedCamera), Pomiar prędkości średniej (AverageSpeedCamera), Kontrola przejazdu na czerwonym świetle (RedLight), Inny punkt (Other), np. miejsce niebezpieczne lub miejsce częstych kontroli drogowych, o którym chcemy być informowani z odpowiednim wyprzedzeniem. Warto tu uwypuklić, że niewykrywalne dla antyradarów kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle lub dokonujące pomiaru prędkości średniej mogą zostać przez użytkownika wprowadzone do bazy danych.

•    Lock – funkcja do blokowania przez użytkownika znanych fałszywych alarmów lub punktów pomiarów radarowych, nie służących do pomiaru prędkości. Po zaznaczeniu, kolejny raz nie będziemy informowani o występującym w tym miejscu fałszywym alarmie.

•    AutoLock/UnLock – funkcja automatycznego blokowania nieistotnych sygnałów radarowych na stale pokonywanej trasie. Po kilkukrotnym przejeździe i wykryciu tego samego źródła, sygnał zostaje zablokowany przez funkcję. Alarm nie będzie się pojawiał aż do momentu pojawienia się nowego źródła sygnału, np. fotoradar postawiony przy stacji benzynowej pracujący w tym samym paśmie, co zablokowany sygnał. Antyradar również odblokuje automatycznie sygnał, jeśli przy przejeździe nie zostanie wykryty. Minimalizując w ten sposób możliwość zablokowania prawdziwego radaru lub fotoradaru.

•    Markers – aktualna Europejska i Polska baza danych z punktami pomiaru POI z podziałem na RedLight, SpeedCamera, AverageSpeedCamera, SpeedTrap, Other z możliwością dopisywania za pomocą funkcji Mark własnych punktów lub korzystania tylko i wyłącznie z własnych i wybranych kategorii np. tylko RedLight.

•    SpeedCheck – informacja o prędkości pojazdu w momencie zbliżania się do punktu pomiaru POI . Funkcja ta również powiadomi użytkownika o przekroczonej prędkości, zaraz po wyświetleniu wartości w km/h lub milach/h w zależności od wyboru.

3.Funkcje wyświetlacza

•    Wyświetlanie trybu czułości, zagrożenia w sposób graficzny lub cyfrowy, kilka zagrożeń na raz, częstotliwość zagrożenia, komunikaty GPS, aktualną prędkość pojazdu, napięcie zasilania (przydatne do sprawdzenia poziomu naładowania akumulatora gdy silnik jest wyłączony). STi-R Plus jest zabezpieczony przed gwałtownymi spadkami napięcia (wyświetla LOW VOLT) i skokami napięcia (HIGH VOLT). Pracuje w zakresie pomiędzy 10,5V a 16,5V oraz samoczynnie się wyłącza lub uniemożliwia włączenie przy nieodpowiedniej wartości napięcia.

4. Funkcja Mute i AutoMute

•    Automatyczne i ręczne wyciszanie sygnałów do niskiego poziomu głośności lub całkowite wyciszenie alarmu. Wyświetlane są wówczas tylko informacje na wyświetlaczu.

5. Funkcja Voice

•    Głosowe powiadamianie o alarmie (j. angielski), jego paśmie, punktach pomiaru, przekroczeniu prędkości, naciśnięciu klawiszy funkcyjnych na panelu.

6. Regulacja głośności

7. Niezależny wybór pasm radarowych:

•    pasmo X – 10.525GHz -/+ 25 MHz
  radary: Rapid 1/1A, MPH K-15
•    pasmo K- 24,150GHz +/- 100MHz
  radary: Rapid 2/2Ka, MPH K-15II, Iskra 1/1D, Iskra M, Radis
  fotoradary: Fotorapid, Fotorapid C/CM
    Kriss C/P, Iskra Video, Binar, Multaradar C
•    pasmo Ka SuperWide(superszerokie) – 34,7GHz +/- 1300MHz
•    wąskie pasmo Ka (pełne pokrycie zakresu super szerokiego):
  Ka1 – 33 392GHz ÷ 33 704GHz
  Ka2 – 33 704GHz ÷ 33 896GHz
  Ka3 – 33 886GHz ÷ 34 198GHz – Fotoradar Ramer 7/7M/7MV/AD9
  Ka4 – 34 184GHz ÷ 34 592GHz – Fotoradar Multanova 6F
  Ka5 – 34 592GHz ÷ 34 808GHz
  Ka6 – 34 806GHz ÷ 35 166GHz
  Ka7 – 35 143GHz ÷ 35 383GHz
  Ka8 – 35 378GHz ÷ 35 618GHz
  Ka9 – 35 595GHz ÷ 35 835GHz
  Ka10 – 35 830GHz ÷ 35 998GHz
•    POP – radary w technologii impulsowej POP
•    RDR – Radar Detektor Rejector – odrzucanie fałszywych alarmów, których źródłem są tanie antyradary
•    Laser 904nm +/- 33nm

8. Wybór pracy w paśmie Laserowym
•    LASER on/off/block

9. Wymiary
•    Odbiornik sygnałów: 10,5cm x 9,5cm x 3cm
•    Interfejs: 7,5cm x 9,5cm x 2,5cm
•    Odbiornik GPS: 7cm x 5cm x 1,5cm
•    Wyświetlacz: 5,5cm x 2cm x 2cm
•    Kontroler: 5cm x 2cm x 1cm
•    Głośnik: 6cm x 5,5cm x 6cm

Uwaga: STi-R Plus wykrywa wszystkie lasery pomiarowe używane w Europie w tym i w Polsce – jednak ich nie blokuje
Nie zawiera Jammera Laserowego, który jest fabrycznie przeznaczony do tego produktu, oraz jest nierozerwalnym elementem u konkurencji, ponieważ powoduje wyświetlanie informacji o posiadaniu Jammera na urządzeniu do pomiaru, narażając użytkownika na niechcianą kontrolę.
Polecamy do STi-R Plus stosowanie najlepszego Jammera Laserów – AntyLaser G9RX, który jest liderem wśród Jammerów, nie powodującym wyświetlania informacji o jego posiadaniu na żadnym urządzeniu do pomiaru za pomocą Lasera.

To prawda, te wszystkie literki & cyferki to tylko teoria.
Jak zatem STi-R Plus radzi sobie na Polskich drogach ?

Zapraszamy do obejrzenia najnowszych filmów – użytkownika Bela,
nagranych przy spotkaniu Multanova 6F

ZOBACZ PRZYKŁADY INSTALACJI STI-R PLUS

 

Pozostaw odpowiedź